Η εταιρία Κώστας Α. Παπαέλληνας (Ελλάς) ΑΕΒΕ δραστηριοποιείται από το 1969 στην ελληνική αγορά στους τομείς Υγείας, Φροντίδας, Ομορφιάς και Διατροφής με κορυφαία προϊόντα όπως Geisha, Tabasco, Spira, Scholl, Lutece, Holco κ.α.. Στο πλαίσιο της δυναμικής της ανάπτυξης, η εταιρία στοχεύει να ενδυναμώσει το τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων με μια θέση Εξυπηρέτησης Πελατών / Customer Service ο/η οποίος/α θα αναφέρεται στον Commercial Director.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / CUSTOMER SERVICE (ΑΘΗΝΑ)
Κύρια Καθήκοντα:
- Τηλεφωνική υποστήριξη, διαχείριση e-mail και εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών
- Έλεγχος, καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών
- Έλεγχος και παρακολούθηση των Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών όλων των μεγάλων αλυσίδων
- Παρακολούθηση, ανάλυση και εκχώρηση εντολής για την έκδοση όλων των πιστωτικών
- Αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων
- Άμεση εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών
- Συνεργασία με όλα τα αρμόδια τμήματα (Sales, Marketing, Logistics κλπ.)
- Ανάπτυξη, επεξεργασία και παρουσίαση Reports στον υπεύθυνο τμήματος
Βασικά καθήκοντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών (προϋπηρεσία σε κλάδο FMCG θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν)
- Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων MS Office (Excel, PowerPoint, Word) και συστημάτων ERP
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου
- Ομαδικότητα και προθυμία
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστες συνθήκες εργασίας και ευχάριστο περιβάλλον
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον.
- Ιδιωτική ασφάλιση
Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να στείλουν Βιογραφικό σημείωμα στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τον κωδικό 8190923
Σημείωση: Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν εμπιστευτικής διαχείρισης